Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Gen. Sikorskiego z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 1 w Koninie ogłasza przetarg na wykonanie remontu opaski wokół budynku przy ul. Kwiatkowskiego 5 oraz remontu podestów przed wejściami do budynków przy ul. Rataja 3 (kl. schod. nr 1-3), ul. Rataja 4 (kl. schod.
nr 4), ul. Rataja 5 (kl. schod. nr 1) i ul. Rataja 6 (kl. schod. nr 2), znajdujących się w zasobach SM im. Gen. Sikorskiego w Koninie.
Zakres rzeczowy prac remontu opaski obejmuje:
- wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej opaski (płyty chodnikowe),
- likwidacja naświetla (1 szt.),
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- uzupełnienie warstwy podsypkowej piaskowej, zagęszczonej mechanicznie,
- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm (45 m2),
- ułożenie obrzeży (60 m).
Zakres rzeczowy prac remontu podestów obejmuje:
- wykonanie prac rozbiórkowych istniejących podestów,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- uzupełnienie warstwy podsypkowej cementowa, zagęszczonej mechanicznie
- ułożenie nowych podestów z kostki brukowej o grubości 6 cm,
- ułożenie obrzeży.
Czas wykonania usługi: do 5 kwietnia 2024 roku.
Minimalny okres gwarancji na wykonaną usługę: 60 m-cy.
Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja na budynkach objętymi zakresem zamówienia.
Oferta powinna zawierać: cenę netto + obowiązujący VAT = cena brutto; okres gwarancji udzielonej na wykonaną usługę, zgodnie z załączonym formularzem cenowym.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimum 100 000 zł),
- oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne
i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Oferty należy składać mailem: sekretariatsikorski@pxnet.pl, pocztą lub osobiście w siedzibie Spółdzielni: Konin, ul. Kwiatkowskiego 1 do 15.03.2024 roku do godziny 12.00.
Jednocześnie Zamawiająca informuje, że w przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od podpisania umowy, wyboru nowego oferenta dokonuje Zamawiająca spośród ofert już złożonych.
Spółdzielnia o wyborze oferty powiadomi zainteresowanych uczestników przetargu osobnym zawiadomieniem.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
Na wykonanie usługi zostały złożone 2 oferty. Komisja przetargowa wybrała ofertę Firmy Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane „MALREM” Henryk Kotwas z Konina.