Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Gen. Sikorskiego w Koninie ogłasza przetarg ofertowy na usługi utrzymania czystości w częściach wspólnych nieruchomości i terenach zielonych zewnętrznych wchodzących w skład zasobów mieszkaniowych Spółdzielni oraz w budynku administracyjnym Spółdzielni.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonywanie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości części wspólnych nieruchomości usytuowanych przy ul. Rataja 1-7, Kwiatkowskiego 1-7, Piłsudskiego 1,3,5,
Topazowa 26 wraz z terenami przynależnymi.
2. Termin wykonywania usługi:
– od 1 maja 2024r. do 30 czerwca 2025r.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
a) powierzchnia terenów zewnętrznych i wewnętrznych w m²
Rejon | Adres | Pow. użytkowa budynku w m² | Liczba klatek | Liczba mieszkań | Pow. terenu zielonego w m² | Pow. chodników |
1 | Kwiatkowskiego 2-7 Rataja 1-7 | 13.777,20 | 43 | 258 | 11300 | 3600 |
2 | Piłsudskiego 1,3,5 | 12.319,70 | 27 | 210 | 4500 | 2440 |
3 | Topazowa 26 | 4.479,00 | 12 | 74 | 2100 | 980 |
4 | Kwiatkowskiego 1 (budynek administracyjny) | 1.163,20 | 1 | |||
Łącznie | 31.739,10 | 82 | 542 | 17900 | 7020 |
4. Szczegółowy zakres pracy:
Szczegółowy zakres prac związanych z wykonaniem usługi kompleksowego sprzątania stanowią załączniki nr 1 i 2 do zamówienia.
5. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę z ceną miesięczną należy sporządzić na załączonym do zapytania formularzu cenowym – załącznik nr 3.
Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja na terenie objętym zakresem przetargu.
6. Miejsce i sposób składania ofert:
Oferty należy składać pocztą lub osobiście do dnia 11.03.2024 r. do godz. 12:00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej im. Gen. Sikorskiego w Koninie przy ul. Kwiatkowskiego 1, w zamkniętej kopercie
z dopiskiem: „Przetarg na usługi sprzątające”.
Spółdzielnia przedłuża termin składania ofert do dnia 18.03.2024 roku do godz. 12:00.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
- opłaconą polisę na kwotę minimum 200.000,00 zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
- aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - informację o ilości osób przewidzianych do wykonywania usług w poszczególnych rejonach- załącznik nr 4,
- oświadczenie o akceptacji treści projektu umowy na wykonywanie usług – załącznik nr 4,
- dodatkowym atutem będzie dostarczenie referencji potwierdzających doświadczenie
w świadczeniu przedmiotowych usług.
7. Inne:
- Zamawiająca informuje, że w przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od podpisania umowy, wyboru nowego oferenta dokonuje Zamawiająca spośród ofert już złożonych.
- Zamawiająca informuje, iż Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania umowy w terminie 14 dni od powiadomienia go o wyniku przetargu.
- Zamawiająca zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy z Wykonawcą z najkorzystniejszą ofertą dla poszczególnych rejonów.
- Spółdzielnia o wyborze oferty powiadomi zainteresowanych uczestników przetargu osobnym zawiadomieniem.
- Zamawiająca zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu w każdej chwili bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
- Zamawiająca w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę
w związku z przygotowaniem oferty. Wykonawca zobowiązuje się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającej, - Zamawiająca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi oferentami
w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert i zadania pytań.
Na wykonanie usługi zostały złożone 4 oferty. Komisja przetargowa wybrała ofertę Firmy SZOR-PRACZ Michał Zinkowski z Goliny.