Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Gen. Sikorskiego z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 1 w Koninie ogłasza przetarg na wykonanie remont nawierzchni z kostki brukowej w ciągach komunikacyjnych piesze (chodniki) znajdujących się w zasobach SM im. Gen. Sikorskiego w Koninie.
Zakres rzeczowy prac obejmuje:
- wykonanie prac rozbiórkowych istniejących chodników,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- uzupełnienie warstwy podsypkowej piaskowej, zagęszczonej mechanicznie o grubości po zagęszczeniu do 10cm
- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm, układanie na podsypce cementowo-piaskowej,
- ułożenie obrzeży.
Wyżej wymienione prace należy wykonać w następujących lokalizacjach i ilościach:
- chodnik wzdłuż budynku przy ul. Kwiatkowskiego 7 (od strony balkonów): 80 m2
- chodnik wzdłuż budynków przy ul. Kwiatkowskiego 6 (od strony balkonów) i Kwiatkowskiego 7 (szczyt budynku): 82 m2
- chodnik wzdłuż budynków przy ul. Rataj 6 i 7 (od strony balkonów): 179 m2
Czas wykonania usługi: do 31 października 2023 roku.
Minimalny okres gwarancji na wykonaną usługę: 60 m-cy.
Przed złożeniem oferty zaleca się wizję na budynkach objętymi zakresem zamówienia.
Oferta powinna zawierać: cenę netto + obowiązujący VAT = cena brutto; okres gwarancji udzielonej na wykonaną usługę, zgodnie z załączonym formularzem cenowym.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimum 100 000 zł),
- oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Oferty należy składać mailem: sekretariatsikorski@pxnet.pl, pocztą lub osobiście w siedzibie Spółdzielni: Konin, ul. Kwiatkowskiego 1 do 18.08.2023 roku do godziny 12.00.
Jednocześnie Zamawiająca informuje, że w przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od podpisania umowy, wyboru nowego oferenta dokonuje Zamawiająca spośród ofert już złożonych.
Spółdzielnia o wyborze oferty powiadomi zainteresowanych uczestników przetargu osobnym zawiadomieniem.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia w poszczególnych lokalizacjach.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
Na wykonanie usługi wpłynęło 9 ofert. Komisja przetargowa, jako najkorzystniejszą wybrała ofertę Firmy „FUH TOM -BUD Tomasz Bąk z Rychwała.