Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Gen. Sikorskiego z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 1 w Koninie ogłasza przetarg na wykonanie prac „Modernizacja instalacji kanalizacji sanitarnej (wymiana rury, piwnica, pion + poziom)
w budynkach przy ul. Kwiatkowskiego 2, 3, 4 i Rataja 5, 7 w Koninie”.
Zakres rzeczowy prac:
- wymiana rury żeliwnej z piwnicy lokatorskiej na korytarz piwniczny wraz z rewizją,
- wymiana rury w poziomie ok. 1,5 m,
- zabetonowanie posadzki.
Miejsce wykonania prac:
- Kwiatkowskiego 2, klatka nr 2, pion mieszkaniowy 8, 10, 12
- Kwiatkowskiego 3, klatka nr 4, pion mieszkaniowy 19, 21, 23
- Kwiatkowskiego 4, klatka nr 2, pion mieszkaniowy 7, 9, 11
- Rataja 5, klatka nr 3, pion mieszkaniowy nr 14, 16, 18
- Rataja 7, klatka nr 3, pion mieszkaniowy nr 13, 15, 17
Przed złożeniem oferty obowiązkowa jest wizja na poszczególnych budynkach objętych zakresem zamówienia.
Czas wykonania usługi: do 28 lutego 2023 roku.
Minimalny okres gwarancji na wykonaną usługę: 60 m-cy.
Oferta powinna zawierać: cenę netto + obowiązujący VAT = cena brutto; okres gwarancji udzielonej na wykonaną usługę.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia (minimum 100 000 zł), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Oferty należy składać mailem: sekretariatsikorski@pxnet.pl, pocztą lub osobiście w siedzibie Spółdzielni: Konin, ul. Kwiatkowskiego 1 do 10.02.2023 roku do godziny 14.00.
Jednocześnie Zamawiająca informuje, że w przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od podpisania umowy, wyboru nowego oferenta dokonuje Zamawiająca spośród ofert już złożonych.
Spółdzielnia o wyborze oferty powiadomi zainteresowanych uczestników przetargu osobnym zawiadomieniem.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
Wybrano ofertę firmy PHU ZROBUD Jadwiga Zrobczyńska z Konina.