Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Gen. Sikorskiego z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 1 w Koninie ogłasza przetarg na wykonanie:
- remontu nawierzchni z kostki brukowej w ciągach komunikacyjnych pieszych (chodniki) znajdujących się w rejonie budynków mieszkalnych wielorodzinnych usytuowanych przy
ul. Piłsudskiego 1 i 3 w Koninie, - remontu opasek od strony wiatrołapów wzdłuż budynków przy ul. Rataja 1–5 oraz remontu podestów przed wejściami do budynków przy ul. Rataja 1 (kl. schod. nr I-III), ul. Rataja 2
(kl. schod. nr I-IV) ul. Rataja 4 (kl. schod. nr I-III), ul. Rataja 5 (kl. schod. nr II-III), znajdujących się w zasobach SM im. Gen. Sikorskiego w Koninie.
Zakres rzeczowy prac dla pkt. 1 obejmuje:
- wykonanie prac rozbiórkowych istniejących chodników, płyty betonowe (35x35x5cm) na podsypce piaskowej (w ilości 460 m²),
- rozebranie istniejących obrzeży (8x30cm) na podsypce piaskowej (490 m)
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- uzupełnienie warstwy podsypkowej piaskowej, zagęszczonej mechanicznie o grubości po zagęszczeniu do 10 cm
- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm, układanie na podsypce cementowo-piaskowej (460 m2),
- ułożenie obrzeży betonowych, 20×6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (490 m).
Zakres rzeczowy prac dla pkt. 2 obejmuje:
- wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej opaski (płyty chodnikowe) i podestów,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża,
- uzupełnienie warstwy podsypkowej piaskowej, zagęszczonej mechanicznie,
- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm (183 m2),
- ułożenie nowych podestów z kostki brukowej o grubości 6 cm (12 szt.)
- ułożenie obrzeży (297 m),
- montaż wycieraczek do obuwia i odbojników drzwiowych (12 szt.).
Termin wykonania usługi:
dla pkt. 1: do 31 sierpnia 2025 roku,
dla pkt. 2: do 30 kwietnia 2025 roku.
Minimalny okres gwarancji na wykonaną usługę: 60 m-cy.
Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja na budynkach objętych zakresem zamówienia wraz z przedstawicielem Zamawiającej oraz potwierdzenie zgodności obmiarów (protokół z wizji potwierdza Zamawiająca).
Oferta powinna zawierać: cenę netto + obowiązujący VAT = cena brutto; okres gwarancji udzielonej na wykonaną usługę, zgodnie z załączonym formularzem cenowym.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimum 200 000 zł),
- oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne
i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Oferty należy składać mailem: sekretariatsikorski@pxnet.pl, pocztą lub osobiście w siedzibie Spółdzielni: Konin, ul. Kwiatkowskiego 1 w terminie do 14.02.2025 roku do godziny 10.00.
Jednocześnie Zamawiająca informuje, że w przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od podpisania umowy, wyboru nowego oferenta dokonuje Zamawiająca spośród ofert już złożonych.
Spółdzielnia o wyborze oferty powiadomi zainteresowanych uczestników przetargu osobnym zawiadomieniem.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia w poszczególnych lokalizacjach.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
Na wykonanie usługi zostały złożone 3 oferty. Komisja przetargowa, jako najkorzystniejszą wybrała ofertę Firmy Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane „MARLEM” Henryk Kotwas.