Przetarg na wykonanie prac brukarskich w zasobach SM.POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE.

 > przetargi >  Przetarg na wykonanie prac brukarskich w zasobach SM.POSTĘPOWANIE ZAKOŃCZONE.
0 Comments

Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Gen. Sikorskiego z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 1 w Koninie ogłasza przetarg na wykonanie:

  1. remontu nawierzchni z kostki brukowej w ciągach komunikacyjnych pieszych (chodniki)  znajdujących się w rejonie budynków mieszkalnych wielorodzinnych usytuowanych przy
    ul. Piłsudskiego 1 i 3 w Koninie,
  2. remontu opasek od strony wiatrołapów wzdłuż budynków przy ul. Rataja 1–5 oraz remontu podestów przed wejściami do budynków przy ul. Rataja 1 (kl. schod. nr I-III), ul. Rataja 2
    (kl. schod. nr I-IV) ul. Rataja 4 (kl. schod. nr I-III), ul. Rataja 5 (kl. schod. nr II-III), znajdujących się w zasobach SM im. Gen. Sikorskiego w Koninie.

Zakres rzeczowy prac dla pkt. 1 obejmuje:

  • wykonanie prac rozbiórkowych istniejących chodników, płyty betonowe (35x35x5cm) na podsypce piaskowej (w ilości 460 m²),
  • rozebranie istniejących obrzeży (8x30cm) na podsypce piaskowej (490 m)
  • profilowanie i zagęszczenie podłoża,
  • uzupełnienie warstwy podsypkowej piaskowej, zagęszczonej mechanicznie o grubości po zagęszczeniu do 10 cm
  • ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm, układanie na podsypce cementowo-piaskowej (460 m2),
  • ułożenie obrzeży betonowych, 20×6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (490 m).

Zakres rzeczowy prac dla pkt. 2 obejmuje:

  • wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej opaski (płyty chodnikowe) i podestów,
  • profilowanie i zagęszczenie podłoża,
  • uzupełnienie warstwy podsypkowej piaskowej, zagęszczonej mechanicznie,
  • ułożenie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 6 cm (183 m2),
  • ułożenie nowych podestów z kostki brukowej o grubości 6 cm (12 szt.)
  • ułożenie obrzeży (297 m),
  • montaż wycieraczek do obuwia i odbojników drzwiowych (12 szt.).

Termin wykonania usługi:

dla pkt. 1: do 31 sierpnia 2025 roku,

dla pkt. 2: do 30 kwietnia 2025 roku.

Minimalny okres gwarancji na wykonaną usługę: 60 m-cy.

Przed złożeniem oferty wymagana jest wizja na budynkach objętych zakresem zamówienia wraz z przedstawicielem Zamawiającej oraz potwierdzenie zgodności obmiarów (protokół z wizji potwierdza Zamawiająca). 

Oferta powinna zawierać: cenę netto + obowiązujący VAT =  cena brutto; okres gwarancji udzielonej na wykonaną usługę, zgodnie z załączonym formularzem cenowym.

Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimum 200 000 zł),
  • oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  • oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne
    i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

Oferty należy składać mailem: sekretariatsikorski@pxnet.pl, pocztą lub osobiście w siedzibie Spółdzielni: Konin, ul. Kwiatkowskiego 1 w terminie do 14.02.2025 roku do godziny 10.00.

Jednocześnie Zamawiająca informuje, że w przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od podpisania umowy, wyboru nowego oferenta dokonuje Zamawiająca spośród ofert już złożonych.

Spółdzielnia o wyborze oferty powiadomi zainteresowanych uczestników przetargu osobnym zawiadomieniem.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia w poszczególnych lokalizacjach.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.

Na wykonanie usługi zostały złożone 3 oferty. Komisja przetargowa, jako najkorzystniejszą wybrała ofertę Firmy Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane „MARLEM” Henryk Kotwas.