Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Gen. Sikorskiego z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 1 w Koninie ogłasza przetarg na wykonanie badania instalacji elektrycznych i piorunochronnych w zakresie stanu podłączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, złącza kablowego oraz oceny stanu technicznego instalacji elektrycznych, zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., w budynkach usytuowanych w Koninie przy ul. Kwiatkowskiego 2-7 oraz Rataja 1-7
Ww. zakres obejmuje również części wspólne budynków.
W zakresie wykonanej usługi Wykonawca winien dostarczyć protokół określający stan instalacji oraz podpis użytkownika kontrolowanego lokalu.
Wzór protokołu należy uzgodnić przed wykonaniem usług z Zamawiającą.
Czas wykonania usługi: do 30 czerwca 2024 r.
Termin dostarczenia protokołów do Zamawiającej: do 8 lipca 2024 r.
Przed złożeniem oferty zalecana jest wizja w terenie objętym zakresem przetargu.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
- formularz ofertowy (zał. nr 1),
- uprawnienia elektryczne osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
w zakresie nadzoru i eksploatacji instalacji i sieci elektroenergetycznych, - wykaz przyrządów przewidzianych do użycia przy realizacji zamówienia wraz z podaniem numerów fabrycznych i potwierdzeniem aktualnej kalibracji przyrządów,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimum 100.000 zł),
- oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne
i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Oferty należy składać mailem, pocztą lub osobiście do 7 czerwca 2024 roku do godziny 14:00
w siedzibie Spółdzielni lub mailem: sekretariatsikorski@pxnet.pl
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
Jednocześnie Zamawiająca informuje, że w przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od podpisania umowy, wyboru nowego oferenta dokonuje Zamawiająca spośród ofert już złożonych.
Spółdzielnia o wyborze oferty powiadomi zainteresowanych uczestników przetargu osobnym zawiadomieniem.
Zamawiająca zastrzega sobie prawo do udzielenia zlecenia dla wykonawców z najkorzystniejszą ofertą w poszczególnych pozycjach lub dla poszczególnych budynków.
Płatność nastąpi każdorazowo po wykonaniu przeglądów poszczególnych obiektów i zgodnie ze stanem faktycznym wykonania oraz prawidłowo wystawionej faktury dostarczonej do siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej im. Gen. Sikorskiego w Koninie.
Na wykonanie usługi zostało złożonych 9 ofert. Komisja przetargowa, jako najkorzystniejszą wybrała ofertę Firmy ELEKTROTECHNIKA POLSKA SP Z O.O. z ŁODZI.