Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Gen. Sikorskiego z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 1 w Koninie ogłasza przetarg na wykonanie remontu balkonów usytuowanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Topazowej 26 w Koninie, kl. schodowe nr 2, 3 i 4, mieszkania nr 7-24.
Zakres rzeczowy prac obejmuje:
- skucie istniejącej posadzki,
- zbrojenie i betonowanie otworu,
- wykonanie nowej izolacji (papa + obróbki blacharskie),
- położenie nowego wykończenia posadzki: deska kompozytowa / płytka betonowa
Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarach robót (wariant A i wariant B) stanowiących załącznik do niniejszego przetargu.
W ofercie należy wycenić zarówno prace z przedmiaru A jak i przedmiaru B, zgodnie z załączonym formularzem cenowym.
Czas wykonania usługi: do 31 października 2023 roku.
Minimalny okres gwarancji na wykonaną usługę: 60 m-cy.
Przed złożeniem oferty zaleca się wizję na obiekcie objętym zakresem zamówienia.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimum 200 000 zł),
- oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Oferty należy składać mailem: sekretariatsikorski@pxnet.pl, pocztą lub osobiście w siedzibie Spółdzielni: Konin, ul. Kwiatkowskiego 1 do 18.08.2023 roku do godziny 12.00.
Jednocześnie Zamawiająca informuje, że w przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od podpisania umowy, wyboru nowego oferenta dokonuje Zamawiająca spośród ofert już złożonych.
Spółdzielnia o wyborze oferty powiadomi zainteresowanych uczestników przetargu osobnym zawiadomieniem.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
Na wykonanie usługi zostały złożone 3 oferty. Komisja przetargowa wybrała ofertę Firmy „JAROX” Stolarek Marlena z Krzymowa.