Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Gen. Sikorskiego z siedzibą przy ul. Kwiatkowskiego 1 w Koninie ogłasza przetarg na wymianę opraw oświetleniowych oraz montaż czujników w budynkach przy ul. Kwiatkowskiego 2-7 i ul. Rataja 1-7 w Koninie.
Zakres rzeczowy prac:
Montaż czujników ruchu i opraw oświetleniowych:
- wymiana lamp oświetleniowych na klatkach schodowych i w wiatrołapach na lampy
z czujnikiem ruchu wraz ze źródłem – 179 sztuk; - wymiana lamp oświetleniowych w ciągach komunikacyjnych piwnic na lampy z czujnikiem ruchu wraz ze źródłem – 223 sztuki,
- przebudowa w bloku energetycznym instalacji na sterowanie zmierzchowe w klatkach schodowych – 17 rozdzielni energetycznych.
Czas wykonania usługi: do 10 czerwca 2022 roku.
Minimalny okres gwarancji na wykonaną usługę: 36 m-cy.
Przed złożeniem oferty obowiązkowa jest wizja w terenie objętym przedmiotem zamówienia.
Oferta powinna zawierać: cenę netto + obowiązujący VAT = cena brutto; okres gwarancji udzielonej na wykonaną usługę, wg załączonego formularza ofertowego.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
- formularz ofertowy (zał. nr 1),
- uprawnienia elektryczne osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
w zakresie nadzoru i eksploatacji instalacji i sieci elektroenergetycznych, - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia (minimum 100.000 zł), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Oferty należy składać mailem, pocztą lub osobiście do 10 maja 2022 roku do godziny 14:00
w siedzibie Spółdzielni lub mailem: sekretariatsikorski@pxnet.pl
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
Jednocześnie Zamawiająca informuje, że w przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od podpisania umowy, wyboru nowego oferenta dokonuje Zamawiająca spośród ofert już złożonych.
Spółdzielnia o wyborze oferty powiadomi zainteresowanych uczestników przetargu osobnym zawiadomieniem.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
Wybrano ofertę firmy P.H.U – Electro Rafał Kostrzewa z Konina.